31 Aralık 2007 Pazartesi

HYUNDAİ'DEN ÖNEMLİ BİR AYRILIK!

Çalışma hayatımdaki en büyük idealim, Devletim’in belirlemiş olduğu 20 yıllık çalışma süremi bitirerek ülkeme olan hizmetimi yerine getirmekti. Bu amaçla da, bir süre önce kendi isteğimle vermiş olduğum istifamla; 4 Ocak 2008 tarihi itibariyle emekliliğim sebebi ile Hyundai’den ayrılıyorum.


Bir yandan, son 12 yıldan bu yana hizmet verdiğim markamdan, değerli yöneticilerimden, sevgili çalışma arkadaşlarımdan ve sizlerden ayrılmak zor gelse de, bir yandan da hedefimi gerçekleştirmiş olmanın huzurunu ve çalışma hayatının etik kurallarından ödün vermeden bu süreci tamamlamış olmanın da gururunu yaşıyorum.


Hyundai’deki çalışma hayatımda edinilebilecek en değerli tecrübeleri edindiğime inanıyorum. Bunun içinde bana olan destek ve güveninden dolayı başta Sayın Ali Kibar olmak üzere Hyundai’deki tüm yöneticilerime ve çalışma arkadaşlarıma içtenlikle teşekkür ediyorum.


Şimdi de çalışma hayatımdaki ikinci idealim olan ve kısa bir süre önce Üniversite’de Öğretim Görevlisi olarak başlamış olduğum görevimi daha da yoğunlaştırarak sürdürmek istiyorum. Böylece çalışma hayatında edindiğim tecrübelerimi çok sevgili öğrencilerimle paylaşma fırsatını bulabileceğim. Bunun yanısıra Mesleki Dernekler’de sürdürmüş olduğum çalışmalarıma da gönüllü olarak devam etmek istiyorum


Siz değerli Basın Mensubu Arkadaşlarımla hep iyi ilişkiler içinde olduk. Bunun aksi olması gerçekten mümkün olamazdı, çünki sizlerin sebatkar, çalışkan, tüm zorlu ve yoğun çalışma koşullarına rağmen biz firma yetkililerine karşı göstermiş olduğunuz anlayış, özveri ve iyi niyetiniz her zaman takdire değerdi.


Bir kez daha göstermiş olduğunuz ilgi ve desteğiniz için çok teşekkür ediyor, Hyundai markasına şu ana kadar vermiş olduğunuz desteğinizin bundan sonra da artarak devam edeceği konusundaki inancımının tam olduğunu da belirtmek istiyorum.


Tüm bunların ışığında, sahip olduğu yüksek teknoloji ile yenilikleri ve gelişimleri yakından takip eden, Hyundai markasının bundan sonra daha da iyi yerlere geldiğini görmek benim için ayrı bir sevinç kaynağı olacaktır.

Hiç yorum yok: